Nog 4 dagen..

22 augustus 2019 - Maurik, Nederland

Nog 4 dagen te gaan in Maurik...

Toen ik deze reis in november 2018 ben gaan plannen, had ik niet gedacht om al zo snel bij de vertrekdatum te komen. De afgelopen maanden is er ontzettend veel geregeld en gekocht om deze reis te kunnen gaan doen. Aanstaande maandag zal ik om kwart over 9 's ochtends vertrekken vanaf Schiphol om hopelijk het mooiste half jaar van mijn leven te gaan beleven in het zonnige Curacao.

Het zal een bijzonder half jaar worden. Ik ga stage lopen in het hospice van Stichting Hamiëd. Een plek waar ik mijzelf kei hard ga tegenkomen. Hoe zal het gaan op de werkvloer? Hoe zal het met mij gaan? Allemaal nog één grote verassing..

Bij aankomst zal ik eerst een week vrij hebben, voor ik officieel aan mijn stageperiode ga beginnen. Heerlijk me-time, tijd om te wennen aan de omgeving en de cultuur. En natuurlijk het belangrijkste, contacten leggen. In mijn periode op het eiland zal ik verblijven in een super schattig studentenhuis vlakbij het strand. Hier zullen wij met acht studenten in verblijven.

Op dit moment is mijn hoofd een complete chaos. Heb ik wel alles geregeld voor vertrek? Heb ik alle spullen om te gaan? Mijn laatste reis naar de Dominicaanse Republiek ging er een stuk gemoedelijker aan toe. Avond van tevoren inpakken, en gaan met die banaan. Bij deze reis liggen mijn koffers al een week open, met inmiddels van alles en nog wat er in gegooid. Geen idee of ik überhaupt wel goed inpak. Hele week is volgepland met lunches, bakkies koffie, stad in, diners en ga zo maar door om al mijn lieve vrienden en vriendinnen nog gedag te kunnen zeggen. Op zo'n moment besef je pas hoe een stel fantastische kanjers ik om mij heen heb! Ook werk ik deze week voor het laatst bij OBIN. Het kantoor waar ik afgelopen jaar heel veel heb gelachen, veel heb geleerd en vriendschappen voor het leven heb gemaakt. Want wat bof ik met collega's zoals ik ze nu heb.. Denken overal aan, schieten ten alle tijden te hulp en zijn altijd in voor een praatje, of lekker ouwehoeren over dronken momenten en mooie mannen. I'll be back soon!

Via deze blog wil ik mijn avonturen en belevenissen delen met diegene die dit leuk vinden :)

Jullie zien snel meer.

Ayo!

Liefs, Christa

1. Sandra:
    22 augustus 2019
    Nou lieve schat. Ik weet zeker dat je de tijd van je leven zal hebben. Met ups en downs maar jij bent een kanjer en je red het wel. Hoop gauw foto's te zien en te horen hoe het daar is. Heel veel liefs en een dikke knuffel van mij. Sjanssen dus. 😘
  2. Femke:
    Lieverd!
    Heel veel succes!! Jij kan dit!!
    Ik ben onwijs trots op je en zal je missen op het werk!
    xxx Fem
  3. Astrid:
    22 augustus 2019
    Heel veel succes met je laatste voorbereidingen! Ik weet zeker dat jij een geweldige tijd gaat hebben op Curaçao! Tot Fuikdag 😂😘
  4. Heleen:
    22 augustus 2019
    Heel veel succes, maar vooral heel veel plezier lieve Christa!!
    Ik ga je ontzettend missen op de werkvloer!
    Liefs, Heleen xxx
  5. Diana van Kalkeren:
    22 augustus 2019
    Lieve Christa, wij wensen jou een hele fijne tijd toe! Veel werkplezier en geniet van alle mooie momenten! We gaan jou volgen! Liefs fam van Kalkeren😘🤗☀️🍀
  6. Diana Donga:
    22 augustus 2019
    Komt goed met jou! Dit word een ervaring die je nooit gaat vergeten! Je bent een kanjer!
  7. Jan, Angelique & Mike:
    23 augustus 2019
    Christa,

We wensen jou veel plezier & lekker genieten!
    Leuk om jou zo te volgen!
  8. Monique en ronald visser:
    27 augustus 2019
    Al even per app contact gehad met jou vandaag, dus we weten dat het goed gaat, genieten hoor en we gaan je volgen. Succes!