First week Curadise

1 september 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Lieve allemaal,

Mijn eerste week Curacao zit er al op. Wat heb ik al ontzettend veel gezien en meegemaakt!

Dinsdag en woensdag zijn wij met de vriendengroep naar Mambo Beach geweest. Een prachtig helderblauwe zee met wit zand, het ultieme paradijsgevoel. Nadat ik heerlijk verbrand ben door de zon, zijn wij dinsdag en woensdag op stap geweest. Dinsdag zijn wij met de vriendengroep naar Bar27 gegaan. Hier konden wij onbeperkt baco drinken voor 7,50. Ik dacht dat ik in een droom was beland.

Woensdagavond zijn wij naar Madero en Cabana geweest. Madero en Cabana zijn ontzettend gezellige beach clubs. Onder het genot van een Amstel Bright en een paar bacootjes hebben wij genoten van de avond.

Donderdag zijn wij met de meiden uit de groep naar Kokomo Beach gegaan. Een schattig klein strandje waar we heerlijk pal in de zon konden liggen. Nadat wij hier een aantal uur hebben doorgebracht, hebben wij samen gekookt voor de groep en hebben wij heerlijk gegeten.

Vrijdag hebben wij de dag doorgebracht bij Salinja View, het appartementencomplex waar ongeveer de helft van de vriendengroep verblijft. Daar hebben we in het zwembad gelegen en gezellig met elkaar gezeten. In de namiddag begon het happy hour bij Chill Beach Club. Een hele leuke strandtent vol met bordjes waarop Nederlandse bedrijven staan. Ontzettend toffe uitstraling. Omdat ik de bob was, heb ik iets minder genoten van de drankjes dan mijn vrienden. Na de happy hour hebben wij samen pasta gekookt en hebben wij in het zwembad nog lekker gezwommen.

Gister heb ik samen met Fenna een grote tour over het eiland gemaakt op zoek naar mijn stageplek. Na 3 rondjes rijden, een lunch en 2x stoppen om de weg te vragen bij de locals, is het gelukt om mijn stageplaats te vinden. Gelukkig maar, want maandagochtend om half 7 is het al zo ver! Gisteravond hebben wij strandfeest gehad bij Zanzibar. Een super leuk feest met een live band en overvloed aan Amstel Bright!

Jullie horen snel weer van mij!

X Christa